Tjulululu!

Idag har det varit underbart väder! Vi slutade skolan typ redan runt 10? Så då drog jag och Jenny förbi Fridhemsplan där jag lämnade mitt CV på In och Finn, vill jobba med Tove! Sen drog vi hemåt, men gick av i Råcksta för att gå till ÖB och se om dom hade något tält, vilket de inte hade tyvärr. Vi råkade iallafall få med oss lite lösgodis där ifrån och sen åkte vi hem var för sig. Typ vid ett kom Jenny hit så gjorde vi toast och satte oss på baksidan och åt. Sen har vi legat och stekt på min studsmatta i typ 2 och en halv timme, mycket skönt! Tror att jag råkade somna och nu är mina läppar helt sönderbrända känns det som, mysigt.

Nu ska jag försöka ta tag i spanska-plugg, har nationella imorn och har chans att få MVG i slutbetyg om jag sätter det här sista nationellaprovet. Värt att försöka! Talk to ya later!

ps - YEY Greta och Jenny ska köpa gröna kortet, någon mer? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0