Tjabbatjenahallå

Städningen har väl gått hel okej, jag har kvar att bädda om i sängen, dammsuga och plocka bort massor av saker. Men ändå har städningen gått okej och jag har hållt på till och från hela dagen. Då kan ni ju förstå hur stökigt det är? Jag och Jenny har varit en sväng på coop för jag skulle panta massa flaskor och burkar, fick 52.50 kr för det och sen köpte vi även varsin glass. På vägen hem hämtade vi upp Chilli på dagis och nu sitter vi här och slappar i min bed. Jag måste snart glida in i duschen och fixa mig för kvällen, ska över till Mickis vid sju för att fira hennes brorsor som fyller 20 idag. Familjen ska dit på öppet hus och äta lite middag tror jag och sen ska jag och min resväska hem till Tove! Eftersom att jag kommer hem till Tove ganska sent ikväll kommer vi bara chilla hemma hos henne jag och hon, imorn blir det nog city på dagen. Kan försöka blogga från Tove!



Jenny smygfotade mig när jag städade, visst passar jag som städerska i mina rosa handskar och mina asballa röda dammvippa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0