Städning - inte min grej.

Jag har börjat lite smått med rummet, plockat lite skräp och fyllt smutskorgen t ex. Jag funderade på om jag skulle ta en före-bild och sen en bild på hur rummet ser ut när det är städat men jag ångrade mig. Jag vill inte utsätta er för denna före-syn, det gynnar inte er på något sätt och jag vill inte att ni ska få en skev bild utav mig och aldrig vilja komma hem till mig igen så jag struntar i att visa er en bild på hur det ser ut nu! Nu närmast tänkte jag fortsätta plocka upp från golvet och även byta ut "resväskan" som jag ska ha med mig till Tove, jag behöver en större..

Uppdaterar senare om hur det går för mig!



bild från en utekväll, fötterna värkte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0