Någon som är sugen?!

Är det någon av mina underbaringar till vänner som är sugna på att köpa det där gröna kortet på Grönan som jag skrev om förut? För att sen gå på Miss Li, Veronica Maggio, The Baseballs och Hoffmaestro med mig? :)

Miss Li - 18/6
Veronica Maggio - 27/8
The Baseballs - 3/9
Hoffmaestro - 10/9
Alla konserterna är på en fredag!


Jag är grymt sugen på att se dessa spela en vacker sommardag nu i sommar, vilka är på?
Såhär står det om det gröna kortet på Gröna Lunds hemsida:

Gröna Kortet

Fri entré hela säsongen.

Gröna Kortet ger dig fri entré under alla ordinarie öppetdagar på Gröna Lund. Så klart ingår alla 42 konserter på Stora Scen och Lilla Scen, alla 32 danskvällar med stjärndansband och 42 salsa- och tangokvällar på Dansbanan samt alla 206 barnföreställningar på Lilla Scen. Gröna Kortet är din egen nyckel till tivolit!

Dessutom ingår allt det här på Gröna Lund!
10% rabatt för hela sällskapet på Gröna Lunds restauranger dagar då Gröna Lund har konsert på Stora Scen, Lilla Scen eller Sommarkrysset. Gäller på Classic Café, Kaskad, Krejsy's, Kryddhyllan, Tyrol, Tyrolerparken. Rabatten gäller ej dryck eller 5-kampsmenyer.

10% rabatt på maträtter och smörgåsar för hela sällskapet på Café Classic under dagar då det är dans på Dansbanan. Gäller ej dryck.

10% rabatt på kläder i Gröna Lunds Tivolibutiker.

En extra glasskula när du köper en tvåkulors Ben & Jerry's glass på Gröna Lund. Gäller en glass per kort och tillfälle

grona_kortet

AWESOME TYCKER JAG!

Kommentarer
Postat av: JENNNY!

Jag är på babe! ;D <3

2010-06-01 @ 19:29:21
Postat av: greta

jag ska köpa det på fredag :D

2010-06-02 @ 00:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0