Love 'em!

Idag har jag varit i Vällingby med mamma en snabbis för lite olika ärenden. Jag fick ett par Converse! Är supernöjd, ville ha ett par i en neutral färg för mina vita i skinn är så jävla smutsiga nu plus att de börjar bli för varma att använda. Jag provade både vita och svarta i tyg men jag kände inte att vanliga vita var min typ så jag körde på ett par höga svarta. Sen köpte jag även tre par spets-trosor i fina färger samt ett torr-schampoo till Peace and love.

Nu är Jenny hemma hos mig och vi tittar på en bra film på trean. Det var meningen att jag skulle hem till henne ikväll och färga hennes hår brunt men jag är så trött efter igår/i natt att jag bara vill sitta och glo på tv. Mamma och pappa är hos kusinerna och badar i deras pool just nu så jag måste ändå vara hundvakt. Vi ska väl snart göra i ordning lite grönsaker, chips och dipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0