Jensen Summergames

Idag var det Jensen Summergames på Gärdet! Alla Jensen-skolorna samlades och tävlade mot varandra i olika grenar, det var jättekul. Solen sken för det mesta men blev lite väl blåsigt och kallt mot slutet. Våran klass gjorde jättebra ifrån oss tycker jag och det var bara en härlig stämning över det hela. Efter det mötte jag Tove inne i stan så gick vi omkring där och shoppade lite. Sen satt hon med mig när jag åt sushi och nu är jag hemma med Chilli. Familjen är på studentmottagning men jag skulle inte hunnit följa med så jag är hundvakt. Jag tänkte ta med Chilli ut på en promenix snart och om päronen inte kommer hem allt för sent ikväll ska jag över till Jenny och träffa hennes vovvsing! Sen ska jag även ta tag i plugg, naturkunskapen måste fanimej skickas in ikväll.



Körde på denna klädsel idag during the summergames, shorts och linne. Och vadå stökigt rum? Så länge det finns små ytor här och där på golvet att gå på så anser jag ej att det är så himla stökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0