Fyra dagar sen jag bloggade

Yes, jag har inte bloggat på några dagar, har helt enkelt inte haft lusten eller tiden till det. Men jag kände att jag kanske borde skriva något nu innan jag åker bort! Jag har packat hela kvällen igår (förutom när Jenny kom förbi och tittade på film) och har även packat hela dagen idag. Snart tänkte jag ta med mig mitt pick och pack och åka till Tove. Ska sova där i natt eftersom att det är skönare att åka från henne till Centralstationen än från mig. Tåget går runt 11 imornbitti och sen vet jag inte när vi är framme i BORLÄNGE. Men när vi kommer dit bli det att sätta upp tältet (lycka till) samt njuta av ännu en galen festivalvecka!

Ps. Jag trodde att jag hade lärt mig att packa rätt denna gång eftersom att jag packade way way too much förra gången. Men nej, väskan är typ lika tung i år och jag har nog outfits för två veckor istället för 6 dagar.. Känner att min rygg kommer må dåligt efter denna resa. Men men! Hare gött här hemma!

Ny införskaffad bikini från Stadium, 99 kr/del som får hänga med till Peace



Två outfits som kommer bäras där;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0