Åhoj!

Saker som har hänt de senaste dagarna i mitt liv:

  • Jag har färgat håret, mer rödbrunt än rött nu! Har även klippt typ 5 cm i topparna, slitet som attan var det.
  • Jag har kirrat sommarjobb! Jobbar på frukostbuffén på ett hotell hela Juli, snacka om tidiga mornar.
  • Jag har taggat extramycket inför Peace and love, ingen speciell andledning utan bara för att det kommer bli awesome.
  • Vi har bestämt oss för ett tält till Peace and love, det är zebrarandigt!
  • Fått reda på att det kommer bli lite ändringar om resan till Alanya, Turkiet men får se hur det slutar.

Det är väl i princip det som har hänt! Just nu sitter jag i spets-klänningen jag tänkte slänga på mig på skolavslutningen på fredag, ville bah testa. Tänkte strax börja plugga lite matte och företagsekonomi inför sista proven imorn, kuuul.


the dress. på fredag kommer jag nog köra på denna känning, hudfärgade strumpbyxor and heels from scorett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0