Spenderar kvällen hos Jenny!

Snart ska jag ta mitt pick och pack och cykla till Jenny, blir någon typ av filmkbäll där ikväll och sen sover jag även över. Idag har jag varit i city och fikat med underbaringarna Bea och Debbie! Var alltför längesen jag träffade Bea och har träffat Debbie alldeles för lite denna sommar. Det blev en trevlig fika på Åhlénstaket med massa prat. När jag satt på pendeln på väg hem kom jag att tänka på att jag måste börja träna nu! Vet inte vart det kom ifrån men jag orkar inte vara så jävla lat längre. Jag har inte tränat ett skit denna sommar, och det är inte bra! Aja ska försöka uträtta någon typ av träning imorn, kanske cykla någon timme eller ta en powerwalk.

Puss!



Saknar dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0