Lite uppdatering

Jag har inte bloggat på hur länge som helst, I know men jag har inte haft lust hela enkelt. Min bebis ligger hemma sjuk i körtelfeber och vi har inte setts på flera dagar så idag åkte jag hem till henne och spenderade si sådär 2 tim med sjuklingen. Hade köpt en krya på dig-present till henne, en vit spetsklänning tihi.

Jobbet går superduperbra, jag är hur nöjd som helst. Jobbar med härliga människor och älskar det snabba tempot vi jobbar i. Det är ofta stressigt och ibland grips man av lite panik när det står disk på alla bord och hela buffén typ är tom och behövs fylla på. Men det är kul och man får en liten adrenalinkick!

DET ÄR MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR TILL TURKIET MED BRUDSEN, FATTTTTTAR NIIII?!?!?! TAGGGGGA!!



Hade lite party hos mig förra veckan, detta innan de andra kom. Det obligatoriska gruppfotot i min king size bed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0