Jag sitter och skissar bakom stängda dörrar

En jobbdag kvar, en tidig morgon till. Sen är det ledighet i två hela dagar som står på schemat. Tors-Fre. Vad ska jag hitta på? Jo jag ska färga mitt hår (mörkbrunt, långt ifrån det röda),vara ensam hemma och längta ass-et av mig till den 11 aug. Jag har inte tänkt överdrivet mycket på denna resa som ska göras till Alanya, Turkiet. Jag har inte insett att det faktiskt ska ske, och att vi faktiskt på riktigt helt seriöst ska ha våra rumpor sittandes på ett plan kl 07.05 onsdagen den 11 aug. Kommer bli galet, utflippat och alldeles underbart. Det kommer bli ett minne för livet, det vet jag. Älskar mitt ressällskap också, trivs äckligt bra med dom brudarna och vi kommer skriva turisthistoria i Turkey tillsammans. SPIKAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0