Jag är hungrig!

Det känns som att jag ska svälta ihjäl, är superduperhungrig. Men hör hur päronen håller på utanför vid grillen och nere i köket - snart blir det hemmagjord ceasar-sallad! Jag är ledig i tre dagar nu, med start från imorn (jobbade imorse). Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra, efter jobbet idag åkte jag in till city själv för att unna mig lite saker. Kom hem med fyra linnen.. woops. Visar bilder strax. Får se om jag går ut ikväll, fast då blir det nog ganska sent eftersom vännerna är på skansen och ska se oskar linnros som börjar spela kl 8. Imorn vet jag iallafall att jag ska sova hos Jenny eller hon hos mig, sen får vi se vad som händer resten av tiden. Tror att jag ska försöka måla staketet när jag har tid, måste ju veva in lite cash!



Funderar även på att, eller nej jag har bestämt mig för att jag ska färga håret innan vi åker till TUUUURKIEEET! Yes, har utväxt nu och är ett mellanting mellan rött och brunt. Min dröm (geeky) är verkligen att ha rött hår, lika rött som på bilden. Men det var så himla jobbigt att undehålla och fick utväxt hela tiden. Så jag ska satsa på någon mörk chokladbrun färg antar jag, smälta in i mängden liksom. En färg som är så nära min naturliga som möjligt, så att jag slipper färga om hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0