I'm home!

Jag kom hem från Peace and love igår runt sju men jag var så slut att jag inte orkade blogga något. Hade inte sovit ett skit natten mellan lördag och söndag, dygnade. Och det känner jag av nu. Egentligen har jag inte sovit mer är ett par timmar varje natt på festivalen så hela kroppen är slutkörd. Och börjar jobba gör jag på onsdag, då börjar en månad av grymt tidiga mornar. Festivalen var i alla fall som väntat störthärlig, älskar omgivningen, känslan av att stå där på konserterna med sina vänner och digga världskända artister, träffa nya människor på campingen och bara leva livet. Men om jag måste välja måste jag nog säga att det var roligare förra året. Men det var nog bara för att det var helt nytt för mig då, jag visste inte vad jag skulle vänta mig så jag gick runt som ett fågelbo hela festivalen med hakan nere vid knäna.

Jag kommer lägga upp bilder i omgångar, annars blir det för mycket på en gång. Det har inte tagits överdrivet mycket bilder men några finns det.
Bjuder på två nu.

Min packning, den var gryymt tung.


Jag, Tove och Jenny på.. The Kooks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0