Gröna lund står på dagens schema!

Yes, idag blir det Grönan för fulla muggar! Hade tänkt att dra dit ikväll bara för att se Erik Hassle spela men fick sms av brudsen att vi ska springa runt och åka attraktioner nu på dagen och det tackar man ju inte nej till! Ska nog åka snart, sitter här och väntar på smset om att jag ska röra mig mot bussen. Vi blir nog 6 tjejer som åker och sen kommer Tove in ikväll till Erik Hassle. Det blir första besöket på Grönan för mig i år och det blir nog sista också, kan tänka mig en dag där i sommar. Hinner nog inga fler dagar än idag men det funkar för mig!
PEACE


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul ^^,

2010-07-05 @ 12:53:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0