Erik Hassle, jag är kär punkt slut.

Ja Erik Hassle är en riktig goding han, skulle aldrig banga. Dör lite inombords när han sjunger, hans röst är underbar och han är en charmpelle. Aja, hade det iallafall jättetrevligt på Grönan idag. Det blev bara jag Yrsa Malin S och Jenny men det var super! Vi åkte bland annat insane och det var gaalet, Jenny vågade också! Hihi. Nejmen jag hade det mycket trevligt och sen kl 5 i åtta mötte jag och Jenny upp Tove så såg vi på Erik när han spelade. Nu sitter jag bara här vid datorn och tittar på tv, ska väl sova snart. Imorn blir det att måla staketet på baksidan och råstäda rummet, tummen ända ner i marken för det.



GULLIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0