Andra dagen avklarad

Nu har jag jobbat två dagar på mitt sommarjobb, i en frukostbuffé på ett hotell. Det är skoj! Men det är jobbigt att gå upp så tidigt som jag måste göra, plus att jag bara har sovit ca 4 timmar de två senaste nätterna. Ikväll ska jag försöka sova senast 22.00, hoppas jag lyckas så att jag inte är så trött imorn. Familjen åker till Gotland imorn, även Chilli så då kommer jag vara ensam hemma några dagar. Men Jenny kommer sova hos mig och hålla mig sällskap så det är mys! Sen på lördag kommer lite folk över så ska vi käka middag tillsammans och ha trevligt. Jag jobbar nu imorn och på lördag, sen är jag ledig på söndag och sen tror jag att jag jobbar på måndag igen. Men om jag inte har helt fel så är jag ledig tre dagar i sträck nästa vecka, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0