Tjollahopp!

Jag hinner med ett inlägg nu innan jag måste iväg till skolan. Som skrivet så skippar vi spanskan idag, jag och Debbie har förhör och vi kan ingenting så känns lite ovärt att gå. Men vi ska iallafall träffas för lunch jag, Debbie, Bea och Jenny :) Så jag ska väl åka hem ifrån runt halv 12, 12. Efter skolan blir det gym för mig, Debbie och Jenny. Eftersom att det inte blev imorn så ska det bli skönt att gymma lite idag. Efter skolan måste jag hem och typ duscha, pluuuuggggga och städa rummet. Det ska bli skitkul, verkligen..

Men nu måste jag kila ner och äta lite frulle, vi hörs ikväll pöss!



Tog den här bilden för ett tag sen när jag tänkte ha den här outfiten men jag bytte till något annat. Idag kör jag iallafall på denna blus från Cubus pch andra leggins, ett par wet-look. Peace out

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej söötnos<3

allt bra med dej? =)

2010-02-02 @ 19:22:04
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0