Spanska = tråkigt

Jag sitter här och försöker nöta in spanskameningarna men de fastnar inte. Eller några kan jag helt okej, men de andra.. nää. Jag är trött också så orkar inte anstränga mig för att lära mig dom. Klockan nio typ ska jag duscha sen gå och lägga mig. Så jag ska försöka plugga i typ en kvart till sen räcker det. Men jag skriver godnatt nu! Jag går heldag imorn så kommer inte skriva förrän på kvällen om jag ens skriver höh. Puss godnatt.



Bjuder på en bild som togs när vi gick hem från ett ställe mitt i natten haha. Kan säga att det där inte var första eller sista gången jag ramlade i den höga snön. Ibland låg jag bara kvar för att jag inte kunde ta mig upp haha. Kände faktiskt inte av kallheten så mycket! Bilden är tagen från Toves blogg (tuuves.blogg.se) haha jag kan inte länka dålig som jag är så skrev adressen istället. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0