söööööndag

Hejhopp, nu har jag precis målat mina nails - i en typ blå färg skitsnyggt! Iallafall så sov jag hos Jenny inatt, vi hade sex and the-city maraton och lite killsnack. Det var mysigt! Sen när jag kom hem idag duschade jag och packade lite, sen drog jag och Jenny till Vällingby där vi mötte lite folk. Bland annat Greta, Kajsa, Sara och Frida! Vi bestämde att vi kanske skulle försöka ses ikväll så hoppas på det. Verkar nu som att det kanske blir en chillkcäll hos någon. Är lite deppig över att det inte blev någon typ av fest alls den här helgen vilket jag verkligen verkligen ville innan det blir en vecka i Egypten. Och nu har jag dessutom vin som inte går att spara en vecka men kommer ju inte få användning av det. Typiskt! Och det är typ ingen annan av brudarna som har dricka heller tills ikväll vilket är synd, vi har försökt få tag på det hela dagen idag utan någon lycka. Menmen det blir mysigt med en innesittarkväll med rätt sällskap! Hoppas vi bara hittar någonstans att vara hehe..

Jenny ska iallafall sova här ikväll och hon stannar här typ hela dagen imorn då jag måste vara hemma och passa Chilli. Men vi ska även försöka oss på att färga hennes hår och sen sno ihop någon lunch här hemma. Jag måste ju såklart också packa det sista eftersom att jag åker på tisdag morgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0