Skickade ett mail

Det är helt sjukt hur mycket plugg vi har denna vecka. Och det är helt sjukt att jag inte har börjat tidigare med att plugga inför alla provn och inlämningar! Gosh! Iallafall så är det meningen att jag och Debbie ska göra en powerpoint-presentation på spanskan på torsdag. Den ska vara på svenska och handla om att vi reser iväg till ett spansktalande land. Vi ska ha massa bilder och skriva om alla upplevelser vi gör varje dag. Eftersom att vi har så otroligt mycket annat plugg denna vecka så skickade jag ett mail från oss båda till spanskaläraren, jag frågade om det var okej att vi gör presentationen på tisdag istället, hoooppppas.
Skriver nog inget mer ikväll, jag ska packa lite mer inför Björnrike, kolla igenom matten (MATTEPROV IMORN) och även läsa lite historia tror jag. OCH duscha och tvätta håret, fan ikväll kommer det bli sent.


Bruna ögon båda två, bild från i lördags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0