Sista kvällen som 16åring, me like

Oj, oj vad tiden drog iväg. Mitt första inlägg för idag, kvart i tio på kvällen? Haha vad lyckat. Iallafall så har jag varit i skolan idag, från klockan nio till halv fem. Jag ska inte ens gå in på hur onödig den här dagen har varit, men det har det varit i alla fall. Mycket onödig. Och nu är jag trött, men jag har svenskaförhör tills imorn och jag kan ingenting, så det blir en sen kväll ikväll med plugg :(. Jag och mamma var på björnboda ikväll och handlade massa gott tills på lördag, då ska sju tjejkompisar komma över och fira lilla moi som FYLLER 17 IMORN! De ska komma över runt fem, då kör vi ett utespa med musik och bara njuta av livet liksom. Sen blir det att fixa i ordning sig, lite iallafall. Typ sminka oss och byta om. Efter det blir det middag och efterrätt. Ska försöka ta en massa bilder! Efter middagen vet jag inte om vi fortsätter fixa håret och sånt, sen blir det förkrök om man vill och sen drar vi vidare på fest ;) Kommer bli suuuuuperkul! :)

Imorn efter skolan, ska nog familjen till Spånga Puben och äta middag. Efter det blir det väl att öppna presenter här hemma och kanske äta lite efterrätt. Även fast det är min födelsedag imorn så kommer jag nog behöva städa haha, iallafall städa klart rummet så tar jag resten av huset på lördag. Blä.



Imorn kör jag på nya kavajen till skolan! Kör väl typ på en liknande outfit som denna, (bilder från Örebro) men byter nog ut något. Höhö. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0