Prick en vecka kvar!

Om en vecka smäller det, yey! Då åker jag, mamma, pappa och en familj vi känner till Egypten och bara har det jävligt skönt. Jag var ju där förrförra året? Typ? Aja vi ska iallafall tillbaka till samma hotell och det ska bli riktigt awesome. Hotellet är grymt stort och har en egen strand, pool, 5 restauranger och ett gym. Därför kommer vi bara hänga på hotellet, eller det blir säkert en tripp att rida på kameler igen men annars duger hotellet gott och väl. Intill stranden i vattnet är det även fullt med koraller och färgglada fiskar - så alla kommer nog snorka typ hela tiden förutom jag haha (rädd för fiskar). Jag passar på att steka istället, vill bli bruuun!

Två bilder från förra resan till Egypten;



Det här var bara infarten till hotellet, sen fortsatte hotellet bakom kameran. Typ två gånger så långt åt andra hållet :p



Bild från när vi åkte på ökensafari! Det var grymt. Vi åkte i jeepbussar i öknen en hel dag, vi fikade i beduinläger, snorklade på något ställe som hette blå lagunen tror jag? Vi red kameler längs vattnet (jag i vit tröja, haha höll på att flyga av hela tiden. De är så höga och det skumpar jättemycket.)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0