Presenter!

Fotade det mesta av presenterna igår, men sen ska jag ju få beställa två saker och få en present frrån kusinerna.




Helt kritvita converse, i skinn!



WESC-hörlurar, svart & guld



Ring från cocoo.se turkos och silver - så sommarring



Blåa linser utan styrka



Liten porslinsask till ringar (fast mina gigantiska ringar får inte plats hehe)



1 400 cash



Två filmer, Mamma Mia och Sommaren med Göran



Flera armband i ett från nelly.com - också härligt till bruna armar i sommar

Nu ska jag snabba på med förberedelserna inför den härliga kvällen! Nu: hoppa in i duschen. Sen: stääda och hacka miljoner saker till pastasalladen men det gillar vi! :) Åh vad jag hoppas på en lyckad kväll ikväll, jag har ju det underbara sällskapet pch bara vi hittar en lika matchande fest till mina underbara vänner så blir det LOVELY :) PUSS på er & ha en bra lördagskväll , det kommer jag iallafall ha! Skriver igen imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0