Plugg

Tjoho, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag börjar på historia instuderingsfrågorna. När jag kom hem idag sa mamma att det hade hänt en olycka, självklart var det Chilli busungen som hade ställt till det igen. Hon har tuggat sönder min curlingkängor!!! Mina varma kära vinterskor (ej uggsen). Kostade omkring 3000kr och håller i 20 år. Den lilla byrackan, varför varför varför JUST DOM?! De är dock inte helt sönder, bara att man inte kan stänga dragkedjan där bak på ena skon och att en stor bit tyg saknas där -.-

Aja som sagt så ska jag plugga nu, bjuder på några bilder från igår först.



Skitungen





När jag kom hem bytte jag byxor från svarta jeans till Hård Rauk-mjukisarna från Gotland

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0