Onsdag

Idag har jag också varit hemma från skolan. Inte på grund av sl utan för att jag verkligen inte orkade. Hehe. Men jag tänkte att jag kan vara hemma och kanske till och med skriva klart företagsekonomiuppgiften och sen så behövde jag även plugga spanska tills imorn. Men självklart har jag inte pluggat ett piss. Och har heller inte gjort någon nytta. Jag har bara degat i soffan och titta igenom avsnitten på Glamourama, det var en bra serie! Jag gillar tjejerna som är med och det är intressant att se hur de lever sina liv. Nu har jag precis ätit sushi till middag, denna gång köpte mamma maten från ett annat ställe än vad vi brukar och det var inte lika gott men det var helt okej. Hm.. nu ska jag väl chilla lite till (som om jag inte har segat tillräckligt idag) sen måste jag verkligen banka in några spanskameningar i mitt huvud. Sen blir det att duscha, ta fram idrottskläder tills imorn och sen sova!



Tror faktiskt att jag har förätit mig på sushi nu.. fan! Jag lämnade två bitar denna gång av åtta -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0