Nu var födelsedagen slut, bara ett år till nästa :) OCH DÅ ÄR DET 18 SOM GÄLLER!

Hej! Jag har inte skrivit i bloggen idag, jag vet. Men jag har varit upptagen med att fylla år jöh ;) I skolan var det helt okej, sen mötte jag mamma efter skolan i spånga runt halv sex. Hela familjen skulle ut och äta middag på Spånga Puben, just för att fira mig. Och det var mys (även fast vi fick vänta på pappa och brorsan i typ 45 minuter -.-). Maten var helt okej, iallafall förrätten hehe. Men själva middagen var mycket mysig, det var länge sen hela familjen var ute på retaurang tillsammans :) Efter det åkte bror vidare in till stan och vi andra åkte hem. Väl hemma slog mamma in några av mina presenter och sen satte vi oss framför Let's dance och så fick jag öppna dem. Jag är nöjd, ska få beställa skorna från Ebay! :) Jag fick även;

- Välja en ryggsäck (en snygg speciell modell haha, inte en ful)
- 1 400 kronor cash
- 4 st trisslotter, varav jag vann 50 kr på en (yey)
- En ring från Cocoo
- Flera armband i ett, från nelly.com tror jag
- Helt vita converse, i skinn (!) Var egentligen inte de jag önskade, men vill nog behålla de här istället ;)
- Liten porslinsask för ringar
- Blåa kontaktlinser utan styrka
- WESC-hörlurar, svarta med guld (hehe egentligen en mycket sen present från förra födelsedagen)
- Två DVD-filmer, Mamma Mia och Sommaren med Göran haha

Sen ska jag även få en present från Kusinerna någon annan dag :)
Jag har tagit bilder på alla presenter, men lägger in dem imorn för sladden ligger där nere och jag orkar inte hämta den hehe. Imorn blir det ju bad och middag här hos mig, och sen fest med brudsen! Dom kommer hit redan vid fem, så kommer nog bara skriva ett inlägg imorn! Men vi hörs då, nu ska jag sova puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0