Nu börjar sportlovet!

Men tyvärr så kommer jag att tillbringa min första kväll på sportlovet hemma i min ensamhet och plugga :( Måste skicka in arbete i företagsekonomi ikväll och har mycket kvar så har inte så mycket valmöjligheter.

Jag kom iallafall precis innanför dörren och tänkte börja skriva typ på direkten. Jag slutade 20 i ett idag och efter det gick vi och åt lite snabbt på seven eleven sen gick jag till Robins skola som också ligger på Odenplan för att träffa honom. Vi hade lite deep-talk och hoppas att allt kommer bli bättre nu framöver. Efter det besöket åkte jag till Fridhemsplan för att besöka Toves skola. Jag skulle bara förbi snabbt och lämna hennes tröja som jag hade lånat och säga hejdå innan hon åker till Umeå senare idag och vi kommer inte träffas förrän veckan efter lovet! :( Sen åkte jag iallafall mot Vällingby där jag gick in på synoptik. Mamma hade bokat en tid till mig där kl fyra för att göra en synundersökning för körkort. Men jag behövde ju hem och plugga och orkade inte åka tillbaka till Vällingby senare så jag lyckades ändra till en tidigare tid. Det var inget fel på min syn!
Nu är jag som sagt hemma och ska plugga ända till kl 23.59 ikväll, rolig fredagskväll?! Nä. Men skriver senare pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0