Nu är det nära!



Nu vet jag och Tove vilket hotell vi ska boka när vi åker till Turkiet i sommar! TAGGGA! Det kommer bli så underbart, och jag längtar otroligt mycket! Nu hoppas vi även på att Anja, Victoria och Eve väljer samma hotell som oss så att vi kan bo tillsammans. Det är ett billigt hotell och typ 2-stjärningt (blä hehe). Det har ingen pool och hotellrummen är halvslitna. MEN det här är första utomlandsresan vi gör utan päron och vafan då ska det inte vara någon lyx, vi ska ända bara ligga på stranden hela dagarna och festa hela nätterna långa! Stranden ligger 100 m från hotellet och samma sak med city. Det är allt som räknas, att det är nära. Och att vi har balkong haha, då kan man sitta där med morgonciggen och kvällsciggen, med några kalla smirnoff i handen, titta på utsikten och sen köra en härlig utgång! Åååh vad jag längtar.



Nu säger jag godnatt som en 16åring och godmorgon som en 17åring! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0