Mycket att göra

Hejhej, just nu sitter jag här i soffan framför tvn med datorn i knät. Jag tittar på tv och försöker plugga historia. Jag har skrivit fyra a4 sidors instuderingsfrågor på datorn och borde typ försöka mata in dom i hjärnan nu, lycka till att jag ska lära mig allt tills imorn. Och sen skjöt jag och Jenny upp matteprovet tills imorn istället för att göra det idag. Jag orkar inte lägga så mycket tid på det, men ska väl göra några tal i typ en halvtimme. Åh vill bara sova, har huvudvärk och är jättetrött.

Gårdagens outfit;

Allt från Gina Tricot

Dagens outfit;


WESC-hood, jeans från Gina Tricot

Skriver ett inlägg innan jag går och lägger mig, det blir det sista innan söndagkväll då jag kommer hem från Björnrike igen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0