Klockan är cirkus tio

Tjuhu! Min dator har varit i uppror och har inte velat funka. Så har inte kunnat skriva förrän nu som ni kanske märker. Jag kom hem runt.. Jag kommer inte ihåg men kom hem kanske runt sex. Mamma köpte hem sushi till mig, det var mycket gott. Sen har jag städat lite på rummet eftersom att det kommer gäster hit på lördag! Och jag har även chillat galet och tittat på tv. Jag som bestämde mig för att bara plugga när jag kom hem från skolan och inte titta något på tv men så blev det inte. Jag har spanskaförhör imorn, ser inte fram emot det. Speciellt för att Debbie inte ska komma på spanskan så får gå själv. Och innan den ska vi åka långfärsdskidskor på idrotten ?!?!? Såå tråkigt och hemskt för vi behöver ha fula hjälmar på oss.. Låter töntigt av mig att flippa ut över det men fan vill inte skämma ut mig och måste gå upp megatidigt, jag vet inte hur man tar sig dit och Jenny och Debbie ska inte komma. Men jag och Bea bestämde iallafall att vi åker dit och ser om idrottsläraren har med sig extraskridskor för vi har inga och så får vi se om vi kan åka, annars får vi helt enkelt sitta och titta på. Kul. Nä.

Iallafall, efter skolan imorn blir det träning! Ska bli skönt. Skriver strax igen, nu ska jag plugga lite spanska.



Bild från Örebro, bjuder på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0