Jag är helt slut!

Hejhopp! Jag kom precis innanför dörren, jag har haft heldag i skolan idag. Nu sista lektionen hade vi idrott, och jag säger bara att jag knappt kan gå! Jag har redan en grym träningsvärk och fatta hur det kommer kännas imorn då? Det var några treor som hade oss idag. Först körde vi att alla skulle rotera på 10 stationer med olika övningar. Det var bland annat utfall, sit-upps, löpning och hoppa hopprep. Efter det var det en annan grupp treor som skulle köra med oss. Då var det dags för lite killerboll och sen fotbolls-rugby och vanlig fotboll. Sist men inte minst körde vi tre varv med nerjoggning. Det var en rolig idrottslektion. Men som sagt så är jag heeeeeeeelt slut nu, vill bara sova - men nej. Jag måste verkligen skriva på företagsekonomiuppgiften -.- yey!

P.S - vet ni hur många gånger jag halkade idag eller?! Jag halkade 100 gånger på väg till bussen bara, och som att inte det vore nog att konstan halka till och få blickar på sig så halkade jag så att jag hamnade på ändan en gång! Aj! Det var såå pinsamt, jag höll på att smsa och typ stod halvt still innan jag skulle gå över vägen och sen helt plötsligt halkar jag till och hamnar i en snöhög :( skälvklart ska det vara massa folk runtomkring mig då och bilar som körde förbi -.- Pinsamtpinsamt, jag borstade av mig snabbt och fortsatte gå i en rask takt. Sen kunde jag inte sluta garva åt mig själv på hela vägen till bussen haha.

Och inte nog med det så halkar jag två gånger på gympan också! Och på vägen hem. Detta var en riktig halkdag för mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0