Hörs på söndagkväll!

Nu skriver jag mitt sista inlägg innan Björnrike :) Jag kommer hem på söndagkväll men då måste jag göra en svenskauppgift som ska in kl 00.00 på söndag kväll så kommer nog bara skriva ett snabbt hej och säga att jag är hemma :) Kameran följer med till Björnrike och tar även med mig den ut i backen så ska ta många kort! Som jag kan lägga upp här sen. Nu ska jag som sagt plugga vidare på historian lite och räkna lite matte. Sen soooova!

Men nu får har en underbar helg! För det ska jag verkligen ha, kommer bli skitmysigt och längtar efter att glida nerför backen på min snowboard :D PUSS PÅ ER.

P.S - jag vill så ha någon av de nyinkomna madonna-tshirtarna från nelly.com!



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0