HÅLLER TUMMARNA!

Min mamma jobbar på Elite Hotel och jag har tjatat på henne i typ ett år att hon ska fixa ett sommarjobb till mig på något av Elite Hotellen i Stockholm eller Örebro. Typ på frukostbuffén, jag tycker att det vore jättemegaintressant! :D Då får man träffa folk från hela världen, kanske prata lite engelska, spanska och franska haha. Visst det kanske blir att diska och duka, se till att fylla på t ex bröden när de är slut men jag tycker ändå att det skulle vara jättekul! Enda negativa är de otroligt tidiga mornarna men sen skulle jag ju sluta typ 11, 12 ändå så ;)

Okej det jag ville ha sagt med det här inlägget är att mamma kanske har fixat ett sommarjobb till mig på frukostbuffén!! :D Hon pratade med den som har huvudansvaret över frukostbuffén och hon sa att hon kan ge mig ett jobb! Mamma är bara inte helt 100 på att den kvinnan verkligen har makten att bestämma det, så hon ska prata med sin chef eller något. Men JAG HÅLLER TUMMARNA! peace ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0