Godnatt

Nu tänkte jag strax stänga ner datorn och sova. Jag känner att jag borde gå upp kl 08.00 imornbitti även fast jag inte måste åka hemifrån förrän ca halv 12. Men nästa vecka har vi FYRA stora uppgifter/provn. Och jag ligger efter big time. Inte nog med det så har vi spanskaförhör tills på torsdag som jag absolut inte kan någonting av och sen även ett svenska-prov på substantiv+adjektiv, jag suger på det och kommer aldrig komma ihåg alla olika former och namn. Usch det var inte så här det skulle bli när jag började i Norra, jag skulle ju anstränga mig och börja med läxorna i tid. Nu har jag istället gjort tvärtom och sparat verkligen allt till sista sekund. Inte bra, och efter.. sportlovet? måste jag verkligen ändra mig helt, det går inte att lalla runt som jag gör. Det var det jag ville skriva! Nu ska jag sova, skriver igen imornkväll puss



Lördag-kvällens outfit i Örebro!
- Kavaj och halsband från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0