Första skoldagen på veckan, avklarad

Tjenixen på er! Idag har det varit skola från kvart i ett till fem i fem. Kul, not. Efter skolan var det meningen att jag, Debbie och Jenny skulle gymma men Jenny kände sig sjuk och Debbie var tvungen att åka hem. Jag hade bestämt mig för att träna tre gånger den här veckan så jag ringe Tovish och frågade om hon kanske ville gymma med mig. Det ville hon, så jag mötte henne utanför friskis & svettis på Kungsholmen. Väl inne i omklädningsrummet insåg jag att jag hade glömt träningsbyxorna haha såå misslyckat. Så det fick bli så att jag gick med Tove medans hon gymmade lite. Så det kommer nog bara bli två träningspass denna vecka, men vad gör man. Det blir träning imorn!



Detta är två bilder på dagens outfit, slappt. Körde på svarta uggs till det. Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

tjusigt! :)

2010-02-01 @ 21:19:32
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0