Pics från lördagskvällen!

Hejhopp! Jag tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag ägnar hela denna måndagskväll åt plugg. Ska satsa på att plugga lite matte med pappa inför onsdagens matteprov. Jenny har skickat bilderna från i lördags till mig! Jag har redigerat några, gjort vissa svart-vita osv. Tänkte lägga upp några här nu så att ni kan kika lite. Vi hörs imorn! Går förmiddag och sen ska jag hem direkt efter skolan och plugga tror jag, men kanske skriver ett litet inlägg.



Jag och Jenny i jacuzzin



Tove, Frida, Emelie, jag och Debbie i jacuzzin



Greta, Frida, Emelie och Tove vid middagen



Efterrätten



Jag och Debbie hos Shayan



Jenny, Emelie, Debbie och jag hos Shayan



Malin hos Shayan



Jenny, Emelie, Debbie och jag hos Shayan



Debbie och jag hos Shayan



Debbie och jag hos Shayan



Debbie, jag och Emelie hos Shayan



jag och Debbie hos Shayan



jag och Tove



Tove och Jenny hos Shayan



Emelie, jag och Jenny hos Shayan



Jenny och jag hos Shayan



Jenny, Axel, jag, Tim och Emelie hos Shayan



Jenny, Axel och jag hos Shayan



Tim, jag, Nisse, Jimmy, Niklas och Malin hos Shayan



Jag hos Shayan



Jag, Nisse och Horndal hos Shayan

Här var några bilder från en lyckad lördagskväll! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0