Gårdagen

Hej på er! Gårdagen var lyckad tycker jag, det var mysigt :) Det började med att vi badade, sen sminkade vi oss och bytte om. Efter det blev det middag och massa prat, sen fixade jag i ordning efterrätten så att vi åt den nästan direkt efter middagen. När vi var mätta och belåtna blev det att fixa sig lite till och lyssna på musik. Vissa började förkröka redan vid middagen. Jag tog aldrig någon bild på min outfit men under hela kvällen togs det nog runt 400 bilder sammanlagt, och det var typ bara på oss tjejer haha. Så får be Jenny skicka dom sen så att jag kan lägga upp några här. Runt 20 över nio kanske drog vi till Shayan där det var några människor och ganska dött, så efter ett tag gick jag och Jenny hem hit och hämtade min Ipod-högtalare. Då drog väl "festen" igång lite mer. Men jag tycker att det var ganska kul till slut! Vi var fulla & glada. Vi dansade och tog kort efter kort efter kort. Efter det drog jag, Tove, Jenny, Greta, Frida F och Malin H till Yrsa för att typ dricka lite mer och chilla på efterfest. Debbie och Emelie drog hemåt. Det kom lite mer folk dit efter ett tag och vi körde lekar som "Jag har aldrig" och "Sanning & Konsekvens" hihi. Det var mysigt hemma hos Yrsa men sen runt halv fyra? drog jag, Frida F, Tove och Jenny hem. Tove och Jenny sov här PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0