B L O G G T O R K A

Hejsan det var ett tag sen! Jag har inte bloggat på mer än en vecka, jag vet inte varför men har helt enkelt inte haft lust. Kan vara så ibland. Men eftersom att det var ett tag sen så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om. Kan ju börja med att säga att jag är hemma från skolan idag, pga sl. Eller egentligen borde det väl gå att ta sig till och hem från skolan på något sätt men jag är för lat haha. Så jag tänkte att jag kunde vara hemma och plugga idag på de sista sakerna som ska göras nu innan lovet. Men klockan är halv 5 och jag har inte börjat. Lyckat! Jag har bestämt mig för att iallafall läsa igenom spanskameningarna som är tills på torsdag några gånger och skriva lite mer på företagsekonomiuppgiften. Jag vill inte skriva ett allför långt inlägg då för då  orkar ingen läsa så jag skriver några till inlägg senare ikväll :) kommer säkert ett direkt efter det här haha puss.

Bjuder på ett par bilder från Björnrike!



Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: annawii

svar: Jag skulle säga att de är helt normala i storleken. Ett tips är att kika runt om någon annan säljare har dem för när det kommer till så pass höga klackar måste man ha rätt storlek! Kram.

2010-02-23 @ 16:41:20
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0