Äntligen inskickat

Nu har jag precis skickat in uppgiften! Skönt må jag säga. Det gick helt okej och det blev typ lite mer än 4 ½ sida. Hehe känns lite konstigt att jag inte skickade in i sista minuten, typ 23.58. Nu tänkte jag typ sätta på filmen Hairspray och sen sova. Jag är helt slut (kan fortfarande inte gå pga träningsvärken från idrotten igår haha). Imorn ska jag gå upp i skaplig tid och städa mitt rum, vill inte komma hem till ett stökigt rum när jag kommer hem från Egypten. Sen ska jag även lägga ner allt som behöver tvättas inför resan i tvättstugan. Efter det blir det att åka in till stan. Behöver titta på en ny bikini och lite andra saker. Sen kl två, halv tre blir det fika med bruds inne i stan! På kvällen hoppas jag verkligen att det blir utgång, vill festa och ha kul innan jag är borta i en vecka! Men ska försöka klämma in ett inlägg imorn annars vet ni vart jag är ;) puss på er!

P.S - JAG FICK UT POPCORNSAKEN SOM HAR SUTTIT FAST I MIN HALS I TYP TVÅ DYGN OCH SKÄRT UPP MIN HALS INNIFRÅN!!!!!!!!!!!! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0