Andra dagen på mitt "nya liv"

I söndags gjorde jag och pappa en överenskommelse. Jag slutar äta allt sött - bakelser, chips, läsk, godis - ja allt. Förutom på helger, då har jag ett litet undantag. Då får jag dricka läsk (min drog) och popcorn och nötter är även tillåtet. Hehe tro inte att min pappa tvingar mig till detta utan det är för min egen skull också. Jag vill börja äta nyttigare och få en slankare kropp till sommaren. Det är bara en bonus att jag får 1500 kr för det! Först sa han 1000 men då visste han nog inte vilken godisgris jag verkligen verkligen är. Jag är störd. Så den summan lockade mig inte alls, egentligen är inte 1500 kr särskilt mycket heller om man tänker att jag inte får äta det godaste på denna jord ända fram till sommaren! :( Men som sagt är det för min egen skull. Jag får helt enkelt klara det här! Som tur är kör nog Jenny också på detta så vi kan stötta varandra haha. Sen ska jag även komma igång med träningen bättre. Först på listan; långfärdsskridskor med Jenny i helgen! Haha. Om det är plogat dvs.

Hejdå underbaringar vi ses till sommaren!



Och hej till det tråkiga men nödvändiga!



Fast jag älskar iof sallad, och att göra mina egna blandningar. Och när jag väl har kommit in i en bra träningsrutin så kommer det nog inte vara några problem alls! Fast när jag åker till Egypten har jag ju beställt toffifee att ha på planet.. Men det får vara ett undantag haha! Mums...



Nu blir det Carbonara till middag, blä gillar inte det! Skriver sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0