Ja jag var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp.. Jag fyller åååår!

Jaooop då var man 17 år, känns som att jag bara tjatar och tjatar om det men det här är min blogg och jag fyller 17 idag! :D Höhö, det känns som vilken dag som helst förutom att 25 st redan har skrivit grattis på facebook och några ringt och några skickat sms :p Men tacktack på er! <3

Jenny och Debbie, snälla som dom är, åker in och äter lunch med mig på Café 31 vid skolan innan vi börjar :) Jag kände bara att dels ska jag vakna helt ensam och sen sitta helt ensam och äta frukost. Då ville jag inte även behöva sitta ensam hemma här vid köksbordet på min födelsedag och äta broccoligratäng ^ Så det blir mysigt att äta ute med underbaringarna! Även fast vi antagligen mest kommer sitta och plugga inför svenskaförhöret vi har idag (shiiiiiiiiiiit kan ingenting!!) så är det bättre än att sitta här och ruttna.

Söta mamma hade dukat fram te-mugg, juice-glas och ett sött hjärtformat fat till mig när jag ska sitta här och äta min frukost ensam. Plus ett litet kort med en gullig grattis-hälsning :) Men nu ska jag plugga lite svenska, och sminka mig innan det är dags att gå hemifrån, vid 10. PUSS på er, jag ska försöka ha en awesome födelsedag och ni får helt enkelt ha det bra ni också! ;)

Tog lite bilder;



dagens



Så här såg det ut när jag kom ner till köket imorse <3



Gulligt kort ;)



Så här såg det ut när jag hade varit där och fixat och donat. Tyckte fatet var så fint så var ju tvungen att hitta någonting att lägga på det. Och hoppsan det blev visst en marabou-rad.. till frukost hehe. Men man fyller bara 17 en gång så whatever! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

GRATTIS GRATTIS! :D<33

2010-02-05 @ 15:53:23
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: nathalie

Just nu gör jag inte mkt :P



Haft en bra dag? =)

2010-02-05 @ 15:53:47
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0