Homemade

För några dagar sen fick jag ett ryck och gjorde klänningliknande saker av sjalar, använde mammas gamla baddräkt som body och favoritkreaktionen jag gjorde var av min svarta midjekjol, mammas gamla svarta spetssjal, en svart bandeau och ett smalt svart flätat sjärp. Allt detta hittade jag hemma. Kommer ha med mig allt till Turkiet och det kommer nog användas flitigt där.

Denna outfit gjord av ett kanske tre år gammalt tub-linne från Gina, ett smalt flätat skärp från H&M och en sjal som midjekjol från H&Ms rea 30 kr.



Denna outfit är gjord av mammas gamla rosa strandsjal som midjekjol, smalt skärp, svart bandeau och mammas gamla svarta spets-sjal.



Denna outfit gjord av min midjekjol och mammas gamla mönstrade baddräkt, väldigt urringad i ryggen. Grymt snygg.



Favoriten. Denna outfit är gjord av mammas gamla svarta spetssjal, svart bandeau, smalt flätat svart skärp och min midjekjol. Knöt sjalen i en rosett där bak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0