Ett sista försök?

På onsdag morgon, 07.05 åker vi till Turkiet! Och jag letar fortfarande efter en ny klänning, jag skulle vilja ha EN ny underbaring i min resväska. Jag har inte hittat någon i någon affär och det är för sent att beställa på internet. Men självklart hittar jag TRE stycken från nelly.com som jag vill ha nu. Typiskt! Två av dom är korta modeller men som sagt är det ju för sent, men en är en långklänning från Vila. Och den kan man ju köpa i affären också, om den finns inne det vill säga. Borde jag satsa på att åka till stan imorn och kolla? Den kostar 599 kr och är en vacker dröm tycker jag. Båda färgerna är fina men vill nog ha den vänstra isånafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0