trött och uttråkad men ändå streessad

morsningkorsning!
steg upp kl 09.10 idag, men eftersom att jag gick och la mig runt 01.00 så var jag tröött. även fast jag har lång tid på mig innan jag ska gå, (bussen går 20 i 12) - så var jag stressad för jag hade inte bestämt kläder, jag ska sminka mig, gå ut med Chilli, göra lunch och sitta vid datorn ett tag.. hehe. menmen får väl bli som igår att jag slänger i mig lunchen, går ut en snabbispromenad och springer till bussen :) idag är en skön dag, vi har bara två lektioner - dock är dom ca två timmar långa var, men vi slutar 50 min tidigare än vad vi brukar! alltså 10 över 4. lektionerna är samhällskunskap och geografi, på samhällskunskapen kommer vi få veta resultatet på vårat prov om geografi (!). våran lärare sa att en av oss tjejer (4 st) fick bäst resultat i klassen :p tror verkligen inte att det är jag (kommer inte ens ihåg frågorna på provet.. hehe.) men är glad för den tjejs skull som fick bäst! :) när jag kommer hem väntar en hel lista med saker som måste göras; städa rummet (stöökigt), plugga spanskaglosor, skriva engelskauppsats och läsa i geografiboken. jag vet ju redan nu att allt inte kommer bli av - men måste städa rummet innan imorn då pappa kommer hem och blir galen över att jag inte gjort det, jag måste plugga spanskaglosor eftersom att dom är tills imorn och så måste jag skriva på engelskauppsatsen som är tills på fredag men har ganska mycket kvar att skriva (;
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0