When you're looking like that!

Hej sötnosar. Nu har jag skrivit två och en halv a4 -.- skrivkramp? ja. Mitt upp i allt skrivande kom jag på att vi kanske behöver en låt till morgondagens idrottslektion. Då ska vi jobba på våran koreografi, jag, Jenny, Emelie och Debbie. Det är en stor del av betyget att göra en egen dans till en låt och visa upp den. Anyways så behöver vi en låt, och jag och Jenny diskuterade det lite igår om vilken man kan ha. Sen kom jag på att när jag städade förut hittade jag min Best of the boy bands-skiva! Haha jag köpte den typ i sjuan, åttan för jag har alltid varit lite mesigt förälskad i pojkband som backstreet boys och blue haha. Nu håller jag på och lyssnar igenom skivan och vilka gamla låtar och minnen det är! Nu lyssnar jag på låten When you're looking like that med Westlife hih ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0