trött, pigg, hungrig och ryggont

Nu har jag skrivit klart engelskan och tänkte snart sova. Hade planerat att sova tidigt idag men klockan blir nog tidigast 23.00. Jag ska välja outfit tills imorn, äta något för blev precis stört hungrig (!), ta en snabbdusch och packa skolväskan. Det känns som att det händer hur många saker som helst imorn men tror faktiskt inte det egentligen är så mycket. Det jag vet ska hända är at vi kanske kommer ha en extra samhällslektion när vi egentligen har slutat, kanske stanna kvar ett tag i skolan och göra dansen vi har på idrotten, stanna i Vällingby på vägen hem och kika på lite sakerpå h&m, top shop och kanske något mer :)

Men det här vblir sista inlägget för ikväll, bäst att stänga av datorn nu annars kommer jag sitta uppe hela natten och bara glo runt på olika sidor. Så godnatt på er! Eftersom att det händer lite saker efter skolan imorn vet jag inte riktigt när jag beräknas vara hemma men skriver så fort jag får chansen ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0