tossingarna värker

Hej! Egentligen slutade jag ju halv ett idag eftersom att jag går tidig vecka men stannade kvar flera flera timmar i skolan med Madde, Jenny, Emelie och Debbie. Vi var tvungna att stanna kvar för att sätta ihop en koreografi till våran dans på idrotten, som vi ska visa upp nu på måndag -.-' Vi har en början på dansen och vi har en låt. That's it. Hoppas vi hinner haha. Men sen ska vi ju även öva in den :S Usch pallar inte.
Aja anyways, på vägen hem stannade jag och Jenny till i Vällingby för att kika i lite affärer. Vi hade ärenden på top shop, lindex och h&m. På top shop provade jag skorna (!!!!!!), dom är gudomliga och otroligt snygga på. Men dom är sjukt höga (inget fel på det, men skulle använda dom för lite), och känns som att det skulle vara ganska onödigt att önska sig dom ;/ Blä! Fan vad snygga dom var, men men. Provade även den vita tröjan med pajletter på överdelen och den var inte som jag hade föreställt mig, tyget var för "tunt" och sen var den även dyrare än vad jag trodde hehe. Så får leta upp lite andra saker som jag kan önska mig till jul!

Mitt internet har vara helt omöjligt så har inte kunnat lägga in det här inlägget förrän nu, men skrev det egentligen typ en timme efter att jag kom hem :s
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0