tisdag

Hej babyboos ! (?) Nu är jag hemma från skolan och efter att ha träffat Tovish. I skolan gjorde vi inget speciellt bara vanliga lektioner, eller juste matteprov som gick sådär. Eller ärligt talat gick det bara sämst. Skönt att det är överstökat i alla fall! Sen efter skolan åkte jag och Jenny till gymmet för att styrketräna lite innan jag skulle möta Tove. Haha träningen höll på i typ en kvart, vi var inte taggade och bådas magar var uppblååååsta hihi så vi sket helt enkelt i det idag. Sen sa jag hejdå till jenny och träffade Tove. Vi tittade lite i affärer på kungsholmen/fridhemsplan och sen fikade vi även på seven eleven. Det var mys! Tyvärr så kommer inte jag och Tove träffas förrän om prick en vecka, på tisdag. För då ska jag sova hos henne, går ju eftermiddag så det funkar ;) Vi täkte även att vi går ut och käkar middag någonstans då också, myys. Hm, på vägen hem mötte jag mamma och åkte med henne sista vägen. Hon hade handlat subway till mig och min broder så har precis tryckt i mig det. He va' gött. Nu tänkte jag vara en duktig flicka och renskriva en engelskatext så att jag kan få bättre betyg på den. Sen har jag även börjat städa rummet lite och tänkte fortsätta med det, om jag hinner ska jag även börja översätta en spanskatext som är tills på torsdag. Känner mig duktig!



Middag, halv subway-macka med tikka och kolsyrad bonaqua päron :)



Såhär såg jag ut idag fast med utsläppt hår och mittbena. Jag hade kängorna till och min nya madonna-tshirt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0