time for bed

Tjenixen. Jag har huvudvärk för bövelen! Plus att jag är trött och bara vill sova, men ska jag göra det? Nej, för jag ska städa. Jag vet jag är ett retard som ska städa halv ett på natten. Men behöver göra det nu för imornbitti ska jag plugga (!!!) och sen drar vi in till stan. Sen efter stan följer ju Tove med mig direkt, så då hinner jag inte städa. Eftersom att själva poängen med att jag ska städa är ju för att hon kommer hehe. Vill inte att mitt rum ska se ut som en svinstia, som det alltid gör när jag har kompisar här. Eller det ser ju ut så annars också, men jag tycker faktiskt synd om mina vänner som tvingas vistas i en sån miljö. Så det ska bli ändring! Nu ikväll (inatt) blir det att plocka undan kläder och saker från golvet, sängen och soffan. Sen imornbitti får jag snabbt byta sängkläder så det blir lite fräscht! Sen när jag är klar med städningen blir det att sova. Tänkte väl gå upp runt halv tio imorn för att hinna plugga lite i alla fall, vilket jag kan säga redan nu till 100% inte kommer bli av. Men det är tanken som räknas! Eller..? Sen drar vi iväg runt ett tänkte vi :) Blir att springa runt i lite affärer och kanske njuta av en fika innan vi träffar Robin.

Berättar mer om morgondagen och kvällen imorn! PLUS en grej som hände nu ikväll som jag är VÄLDIGT GLAD ÖVER :D Men mer om det imorn ;) Godnatt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0