stort behov av sömn

Kvällen var jättelyckad enligt mig! :) Eller kvällen och kvällen, kom ju fram till första festen i Nacka ca halv 12 och kom hem halv tio imorse haha! Efter festen i Nacka drog jag, Jenny, Frida och Greta till en fest/chillkrök i hässelby där även Sara och Malin s var. Där var vi alltså till typ åtta imorse, och jag tyckte det var skitkul för han vi var hos, Tim, var ju en riktig liten mumsmums.. *blink* (a) Men i allllla fall så drog vi tjejer till donken i vällingby efter och åt mctoast, riktigt gott. Ja och sen ringer mamma och undrar vart jag är för har inte hört av mig under natten och jag, Greta och Jenny skulle liksom sova hos mig så är vi inte där när hon vaknar :p Men jag sa i alla fall att vi var hemma hos Sara och sen råkade vi somna hehe. Men nu har mamma och pappa hållt på hela dagen och sagt kommentarer som: "Tuff natt eller?", "Orkar du inte kratta löv för att du är bakis?" och typ "Du ser helt död ut, för hårt festande i natt?" - Ja, dom har tvingat mig att kratta löv och fyllt stora svarta säckar med löv. Och jag kan säga att det är mycket löv, om man bara skulle ta från våran baksida så skulle det bli runt 20 säckar -.-

Sen har vi även ätit smörgåstårta och druckit julmust och champagne, eftersom att det är farsdag idag :) Pappa fick någon dyr deo (som luktade exakt som Tim gjorde igår..!), en halsduk och sen tofflor av Chilli :p Jag har alltså inte hunnit sova någonting idag, en timme när jag kom hem typ.. Så jag typ dör av trötthet men känns inte som att jag kommer kunna sova inatt om jag sover nu så får gå och lägga mig tidigt sen istället!

Lite bilder från igår innan vi drog ut;



Haha jag och Jenny bjuder på oss själva.
Hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: greta

haha stackars Paul/Pär

2009-11-08 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0